Kurumsal Kavramlar ve Etkileşimleri

Bu eğitim için ön kayıt alıyoruz, hemen ön kaydınızı yapın, eğitim açıldığında size haber verelim.
Eğitim Süresi: 
12 saat (2 gün)
Kontenjan: 
20

Eğitimin Amacı

Kurum hacmi, yapısı, yönetim anlayışı ne olursa olsun; kurumsal kavramların ‘moda deyimler’ olmaktan öte anlam, gereklilik, teknik, işlevsellik boyutları ve birbirleri ile etkileşimleri açılarından ele alınmasının sağlanmasına yol göstermek; kurumun yönetim–iletişim stratejilerinin oluşturulmasında ve uygulamadaki etkilerinin belirlenmesine yardımcı olmak.

Eğitimin İçeriği

  • Kurumsal iletişim, kurum içi halkla ilişkiler
  • Kurumsal kimlik
  • Kurumsal kültür
  • Kurum imajı; hedef kitleler gözünde algılanma
  • Kurumsal sosyal sorumluluk
  • Yönetilmesi gereken ‘sermaye’: Kurumsal itibar
  • Kurumsal vatandaşlık; ‘sosyal sermaye’ / etik değerler