Liderlik Ederek Projeleri Yönetmek

Bu eğitim için ön kayıt alıyoruz, hemen ön kaydınızı yapın, eğitim açıldığında size haber verelim.
Eğitim Süresi: 
36 Saat (5 hafta )
Eğitim Günleri: 
Cumartesi, Pazar 09.00 – 13.00 12.11.2016/ 18.12.2016
Kontenjan: 
15
Fiyat: 
1850.00
TL
Eğitim dili İngilizcedir. Katılımcıların iyi derecede İngilizce bilmeleri beklenmektedir.

Eğitimin Amacı

Projelerin başarıyla yönetilmesinde, kullanılan metotların uygulanmasındaki başarı kadar iletişim, değişim yönetimi ve liderlik gibi sosyal yetkinliklere de sahip olunması gereklidir. Bu eğitim proje yönetim bilgi birikimine sahip, uygulanan metodolojilere hakim olan proje yönetimi profesyonellerini bu sosyal yetkinliklerle ve araçlarla tanıştırarak kişisel gelişimlerine katkıda bulunmayı ve fark yaratan proje liderleri yetiştirmeyi amaçlamaktadır.

Hedef Katılımcılar

Bu eğitim, Proje Yönetimi konusunda en az 3 yıllık tecrübe sahibi, proje yönetim bilgi alanları ve metodolojileri hakkında bilgi sahibi olan, kişisel gelişime önem veren katılımcılara hitap etmek üzere hazırlanmıştır. Katılımcıların iyi derecede İngilizce bilmeleri beklenmektedir.

Eğitimin İçeriği

  • Proje ve Program Yönetimine güncel bir bakış: Terminolojiler, hayat döngüleri, Proje Yönetişim çerçevesi
  • Proje Kapsam Yönetimi Dinamikleri: İş kırılım Yapısı, takvim ve kaynak planlaması, çevik ve geleneksel projeler
  • Proje İletişim Yönetimi: Proje organizasyonu, performans raporlama, iletişim planlama, paydaş yönetimi
  • Proje Liderliği: EQ, CQ, takım dinamikleri, çatışma yönetimi, motivasyon, kültürlerarası dinamikler, sanal ekiplerle çalışma
  • Belirsizlik ve Karmaşıklık Yönetimi: Risk yönetimi, bilinmeyenlerin kategorilendirilmesi, belirsizlikte fırsatları kovalama

Eğitim Yöntemi

Etkileşimli Sunum, Soru-cevap, Grup çalışması, Örnek Uygulama

Eğitim Dili: İngilizce

Eğitim Sonu Kazanımlar

Bu eğitim sonunda Proje Yöneticilerinin aşağıdaki yetkinlikleri kazanması hedeflenmektedir:

  1. Proje Governance (yönetişim) çerçevesini tanıma ve uygulama
  2. Proje kapsam yönetimi çerçevesinde İş Kırılım Yapısını etkin oluşturabilme
  3. Çevik ve geleneksel projeleri tanımlama
  4. Projelerde iletişim yönetimini ve paydaş yönetimini etkin gerçekleştirme
  5. Proje Liderliği seyahatine adım atma, seyahat ajandasını oluşturma
  6. EQ (Emotional Intelligence) ve CQ (Cultural Intelligence) kavramlarını öğrenme ve etkin kullanma
  7. Takım çalışmasının temel aksaklıklarını öğrenme ve üstesinden gelme
  8. Myers-Briggs, SDI Motivasyon araçlarını öğrenme
  9. Çatışma yönetimini, kültür çeşitliliği dinamikleri ile sanal takım çalışma dinamiklerini öğrenme, proje yönetiminde etkin kullanma
  10. Belirsizliklerle başa çıkabilme
  11. Karmaşıklığı yönetebilme, fırsatları görebilme
  12. Riskleri ve değişimi etkin yönetebilme
  13. Program ve Proje Yönetiminde yeni bir bakış açısı kazanma

Eğitmen Profili

Deena Gordon Parla, PMP®

Ms. Deena Gordon Parla, PMP, bilişim teknolojileri, eczacılık, enerji, araştırma geliştirme ve savunma sektörlerinde özellikle strateji geliştirme, proje/portfolyo/program yönetimi ve iş dönüşüm uygulamaları alanlarında liderlik tecrübesine sahiptir. Özellikle Kuzey Amerika ve EMEA bölgesinde strateji ve uygulama arasındaki boşluğu doldurmak üzerine birçik uluslararası şirketle projeler gerçekleştirmiştir..

Deena Gordon Parla 2004 yılından itibaren PMI’da birçok alanda gönüllü olarak çalışmış olup son olarak 2013-2015 yılları arasında PMI Yönetim Kurulu Üyeliği görevinde bulunmuş; PMI’ın uluslararası stratejik planlamasından ve iletişiminden sorumlu komitenin başkanlığını yapmıştır. 2007 yılında PMI Liderlik Enstitüsünden mezun olmuş ve uluslararası birçok proje yönetimi konferansında ana konuşmacı olarak yeralmıştır.

BMC (Business Management Consultants) Şirketinde Kıdemli Danışman ve ODTÜ İşletme Bölümünde Yarı Zamanlı Proje Yönetimi Öğretim Görevlisi görevlerini yürütmekte; 2015 yılı PMI Yönetim Kurulu Üyesi ve PMI Strateji Geliştirme Komitesi Başkanı (2015) olarak uluslararası tecrübelere sahiptir.

 Mustafa Hafızoğlu, PMP®

1998 yılında Aselsan’da başladığı çalışma hayatında özellikle savunma sanayii ile kar amacı gütmeyen kuruluşlarda kazandığı 18 yıllık Proje Yönetimi, Planlama ve eğitmenlik deneyimleri sırasında birçok karmaşık proje içinde yer almış ve liderlik etmiştir. Mustafa Hafızoğlu, Project Management Institute (PMI) üyesi olup 2006 yılından beri PMP® sertifikası sahibidir. 2007 yılından itibaren PMI bünyesinde gönüllü olarak birçok projede yer almıştır. PMBOK Kılavuzu 4. ve 5. Baskılarının ve OPM3 Standartlarının geliştirilmesine katkılarda bulunmuş, PMP sınavının Türkçeleştirilmesi projesinin Türkiye ayağını yönetmiş, PMI’ın en son yayınlanan uygulama rehberi kitabı olan Governance of Portfolios, Programs, Projects kitabının yazarları arasında yer almış ve PMI’ın en başarılı proje yarışmalarında hakem (Evaluator) olarak görev almıştır. PMI’ın kısıtlı sayıda gönüllü liderlerini davet ettiği Liderlik Enstitüsünden 2010 yılında mezun olmuştur.

Mustafa Hafızoğlu, Lisans ve Yüksek Lisans derecelerini ODTÜ Endüstri Mühendisliği bölümünden almış olup hâlihazırda SDT Uzay ve Savunma Teknolojileri firmasında Proje Portfolyo Yönetim Ofisi Müdürü olarak çalışmakta, ODTÜ ve Başkent Üniversitesinde yarı zamanlı öğretim görevlisi olarak Proje Yönetimi dersleri vermektedir. Türkiye’nin ilk ve tek özgün Proje Yönetimi kitabı olan Proje Yönetimi Analitik Yaklaşımlar kitabının yazarlarındandır. TÜBİTAK’ın KOBİ Mentor’udur. Uluslararası Proje Yönetimi Kongrelerinde konuşmacı olarak yer almaktadır. Evli ve 2 çocuk babasıdır.