Profesyonel Yaşamda Zaman Yönetimi - Stres Kavramı

Bu eğitim için ön kayıt alıyoruz, hemen ön kaydınızı yapın, eğitim açıldığında size haber verelim.
Eğitim Süresi: 
6 Saat (1 gün)
Kontenjan: 
20

Eğitimin Amacı

Zaman; alıp satamayacağımız, başkaları ile paylaşacağımız ya da ellerinden alamayacağımız, daha fazlasına ya da azına sahip olamayacağımız bir kaynaktır.

Pek çok insan sürekli olarak işlerinin yoğunluğundan ve zamanın kısıtlılığından şikâyet ediyor. Bitirilmesi gereken işler, teslim edilmesi gereken projeler, raporlar, mesai saatleri, bunların yanında yapılması gereken rutin işler nedeniyle ise pek çok kişi iş hayatında yoğun bir stres yaşıyor. Psikoloji alanında yapılan son dönem araştırmalar stresin pek çok psikolojik, fizyolojik hastalığa da yol açtığını gösteriyor. Bu nedenle etrafımızdan stres yapma, stresten uzak dur gibi cümleler duyuyoruz. Peki, daha stressiz çalışabilmek mümkün mü?

Bu eğitim ile katılımcıların zamanı yönetebilme becerilerine ne ölçüde sahip olduklarını belirlemeyi, zamanı yönetmede engel olabilecek faktörleri nasıl ortadan kaldırabileceklerini ve zamanı nasıl daha etkili kullanabileceğini göstermeyi, doğru zaman yönetimi sayesinde işte ve özel yaşantıda daha az stresli, daha huzurlu ve daha planlı hale nasıl gelinebileceğini göstermeyi amaçlamaktadır.

Eğitimin İçeriği

  • Zaman Kavramının Önemi
  • Başarı ve Başarısızlık Arasındaki Fark Nedir?
  • Zamanı Neden Yönetiyoruz?
  • Zaman Yönetimi Planlama İlişkisi
  • Önceliklerin Belirlenmesi
  • İdeal Zaman Planlaması
  • Zamanın Sırrı; Ajanda
  • Zamanı Çalan Hırsızlar, Zaman Tuzaklarını Belirleyelim
  • İnsan Zamanı Neden Boşa Harcar?
  • Gecikmelerle Mücadele
  • Zamanın Etkin ve Etkili Kullanılması için Teknikler
  • Verimli İş Alışkanlıkları
  • Zaman Yönetimi ve Toplantı
  • Zamansızlığın en önemli sonucu; Stres
  • Stres Yönetiminde Anahtar Kelime; Denge
  • Stresle Nasıl Baş Edilir?