Ana içeriğe atla

Sosyal Medyanın Kurumsal Kullanımı Eğitimi Gerçekleştirildi

 

ÜNİVERSİTEMİZDE SOSYAL MEDYANIN KURUMSAL KULLANIMI EĞİTİMİ GERÇEKLEŞTİRİLDİ

Günümüzde sosyal medyanın kullanım alanları genişleyerek hem bireylere hem de kurumlara kendilerini tanıtmaları konusunda eşsiz imkanlar sağlamaktadır. Kampanyaların tanıtılması, kurum kimliklerinin belirlenmesi  ve müşteri ilişkileri sosyal medya üzerinden yapılmaya başlanmıştır. Avantaj sağladığı kadar kendi içinde riskleri de barındıran sosyal medya alanın doğru yönetilmesi günümüzde kurumlar için önem arz etmektedir.

Bu amaçla 21-22 Ocak 2017 tarihleri arasında Başkent Üniversitesi İletişim Fakültesinde öğretim üyeliği yapan Dr. Ayşe Lale Şıvgın Dündar tarafından TED Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi bünyesinde Sosyal Medyanın Kurumsal Kullanımı Eğitimi gerçekleştirildi.

TED Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi salonunda gerçekleşen eğitime; Merkez Bankası, CBL Spor Organizasyonu ve TED Kurumları bünyesinden katılımcılar dahil oldu. TED ve diğer kurumları bir araya getiren eğitimde; sosyal medyadan örnekler verilerek strateji geliştirme, kriz ve itibar yönetimi, sosyal medyanın tüm mecraları ve dil-görsel kullanımı üzerinde duruldu.