Üst Düzey Yönetici Asistanlık Eğitimi

Eğitimin Amacı:

Her başarılı yöneticinin arkasında başarılı bir yönetici asistanı vardır. Yöneticiler artık bu gerçeğin farkındalar…

Biliyorlar ki; becerikli iyi yetişmiş donanımlı yönetici asistanları yöneticinin de başarısını arttırıyor. Sürekli gelişen dünyada yönetici için hızlı karar almak çok önemlidir. Bu süreçte yönetici asistanı, yöneticisinin iş ve özel hayatını iyi planlayarak, yöneticinin kafasını rahatlatan, gerektiğinde onun yerine düşünen kişidir.

Üst Düzey Yönetici Asistanlığı Eğitimi ile firmaların ihtiyaç duyduğu kriterlerde çalışanlar yetiştiriyoruz. Kişisel iletişim becerilerinden ekip çalışması yönetimine, problem çözme yöntemlerinden etkinlik organizasyonuna kadar birçok farklı alanda değerli bilgilerle donattığımız katılımcılarımızın, ülkemizin en aranan Yönetici Asistanlarına dönüşmesini sağlıyoruz.

Tarih: 30-31 Mayıs 2015

Cumartesi ve Pazar : 11:00-18:00 saatleri arası

Katılım: Katılımcı sayısı 25 kişi ile sınırlıdır. 10 kişinin altında yapılan kayıtlarda eğitim açılmayacaktır.

Süre: 12 saat

Yer: TED Üniversitesi derslikleri

Eğitimi verecek kişiler:

  • Mine Ebru SAVUN

 

Belge: Eğitim sonunda TED Üniversitesi Sertifikası verilecektir.

 

Eğitimin İçeriği:

1. Modül: Yönetici Asistanının Özellikleri

  • Profesyonel Yönetici Asistanlığının İş Tanımı
  • Başarılı Yönetici Asistanın Özellikleri           
  • Yönetici Asistanlığının Kurumdaki Yeri ve Önemi
  • Sekreter ve Yönetici Asistanlık Arasındaki Farklar
  • Yönetim ve Asistanlık Kavramı
  • Yönetici Asistanı Yöneticiyi Temsil Etme Yeteneği
  • Yönetici Asistanın Rol Model Olması
  • Yönetimin 5 Temel Fonksiyonuna göre Yönetici Asistanın görevleri:

-          Planlama

-          Organizasyon

-          Yürütme

-          Koordinasyon

-          Kontrol

  • Yönetici Asistan olarak Ajanda Kullanımının Önemi
  • Yönetici Asistanın Proaktif bir Birey olarak Özellikleri
  • Yönetici Asistan için Farkındalık Yaratmak
  • İnisiyatif Kullanmanın Sınırı ve Önemi
  • Olaylara Bakış Açımızı Değiştirmenin Önemi- Olumlu Düşünce
  • Başarı ve Motivasyon

 

2. Modül:  İletişim Ve Beden Dili

  • İletişim Kavramı 
  • İlk İzlenimin
  • Etkili İletişim Teknikleri
  • Sözlü İletişim
  • Yazılı İletişim
  • İletişimde Dinlemenin Önemi
  • Etkin Dinleme Becerileri
  • Gülümsemenin Önemi
  • Doğru Soru Sormanın Önemi
  • Diğerlerini Anlamak
  • Empati Kavramı

 

3. Modül: Protokol – Nezaket Kuralları Ve Kişisel İmaj

  • Kurumsal Protokol
  • Nezaket Kuralları
  • Toplantı Kuralları
  • Görgü ve Nezaket
  • Adab-ı Muaşeret
  • DURUŞ ‘un Önemi
  • Oturma Şekilleri
  • Hitap Tarzları
  • Selamlaşma
  • Tokalaşma                
  • Kartvizit Kullanımı
  • Randevuların Ayarlanması
  • İş Yemekleri, Kokteyller
  • Misafirleri Karşılama
  • Öfke Kontrolü
  • Kişisel İmajın Tanımı ve Yönetici Asistanı Açısından Önemi
  • İmaj Faktörünün Önemi
  • Kurumda İmaj Oluşturma
  • Giyim Tarzları

 

4. Modül:  Telefon Görüşmelerinde Profesyonel Nezaket

  • Telefon İletişiminin Temel ilkeleri
  • Telefonda konuşurken nelere dikkat etmeliyiz?
  • Profesyonel Nezaket Nedir?
  • Telefonla Konuşma Sanatı
  • Telefonda Görgü Kuralları
  • Telefonda Konuşma Becerisi
  • Randevu ayarlama ve Konfirme

 

5. Modül: Diksiyon Ve Güzel Konuşma

  • Ses ve Nefesin Doğru Kullanımı
  • Ses Tonunun Kontrolü
  • Heyecanı Yönetme
  • Dikkati odaklama
  • Etkili Anlatım Teknikleri
  • Akıcı Konuşma ve Telaffuz
  • Güzel Konuşma İlkeleri

 

6. Modül: Toplantı –Seyahat- Kongre-Konferans Düzenleme ve Yönetme Becerileri

  • Toplantı Düzenleme ve Yönetme
  • Toplantı Çeşitleri
  • Verimli Bir Toplantının Uygulama Aşamaları
  • Seyahat Organizasyonu
  • Seyahat Programı Hazırlanması
  • Konferans ve Kongre Organizasyonu

 

 7. Modül: Zaman Ve Stres Yönetimi

  • Zaman Yönetimi ve İş Organizasyonu       
  • Yönetici Asistanın Zamanı Planlama Yöntemleri
  • Zamanı Etkin ve Efektif Kullanma
  •  İş verimini nasıl arttırabiliriz
  • Stresi Oluşturan Faktörler
  • Stresi Yönetme ve Stresle Başa Çıkma
  • Yönetici Asistanları İçin Problemlerle Başetme
  • Problemi Tanımlama ve Kaynağını Bilme
  • Etkili Problem Çözme Teknikleri

 

Ücret:

-          400.-TL (KDV Hariç)

Mine Ebru Savun,

TED Ankara Koleji 1985 mezunudur. 1989 senesinde Ankara Üniversitesi, 1991 senesinde Bilkent Üniversitesinden mezun olmuştur. Yüksek Lisansını 1984 yılında G.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü’nde Çağdaş Büro Yönetimi Teknikleri üzerinde tamamlamıştır. 1987 - 89 tarihleri arasında İtalyan Helikopter firması olan Augusta Co'da tercüman olarak çalışmaya başlamış daha sonra 1989 - 91 yılları arasında İtalyan Kültür Merkezinde İtalyanca Eğitmeni olarak çalışmıştır. 1991 - 97 yılları arasında Bilkent Üniversitesin de Öğretim Görevlisi olarak görev yapmıştır.  Bu süre içerisinde aynı zamanda İngilizce Birim Koordinatörlüğü görevini de üstlenmiştir. 1997 - 2001 yılları arasında Çukurova Üniversitesinde,  Öğretim Görevlisi olarak çalışmış ve Konservatuar Müdür Yardımcılığı görevini yürütmüştür. 1998 - 99 yılları arasında,  Çukurova Üniversitesi resmi görevlendirilmesi ile Mersin Çağ Üniversitesi Kurucu Danışmanı olarak çalışmıştır.  2001 - 2012 yılları arasında Bilkent Üniversitesi Ofis Yönetimi ve Turizm İşletme Bölümlerinde Öğretim Görevlisi ve Akademik Danışman olarak görev yapmış,  bu süre içerisinde Bilkent Üniversitesinin resmi görevlendirmeleri ile birçok eğitim semineri programını yürütmüştür. 2010 - 2014 yılları arasında TED Yayın Kurulunda görev yapmıştır. Mart 2014 tarihinden itibaren TED + Kariyer Komitesi Başkanlığını yürütmektedir. Ayrıca, TED Okulları dâhil olmak üzere, çeşitli resmi ve özel kurumlarda seminer eğitmeni olarak görev yapmaktadır.                                                                                                                        

İyi düzeyde İngilizce ve İtalyanca bilmektedir.